reklama

Prvy raz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To je môj prvý blog na sme. som trošku nervozná, lebo som si istá že budete vidieť veľa chyby...

Ale dúfám, že bude lepšie potom :)

Teraz som vo Francuzku, byvám v Angers ako vzmenny študent...to nie je veľke miesto, ale mám rašej tú ako Pariž....

Ai-Jun Tai

Ai-Jun Tai

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj! som Grace (to je moje anglicke meno, moj cinske meno je AI-JU). mozem rozpravat trosku slovensky. kazdy rok isla som na Slovensko a tam zostala dva mesiace v lete. budem pisat moje pocity o Slovensku, ak budete vidiet niejake chyby ktore robim slovencine, prosim, napiste... to by som rada :D Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu